
Javna nabava
2018
Na temelju članka 28. Zakona o javnoj nabavi 2016 i članka 4. Pravilnika o planu nabave, registru ugovor, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi (NN 101/2017), Hrvatska poljoprivredna agencija je svoj Plan nabave za 2018. Godinu objavio na internetskim stranicama Elektroničkog oglasnika javne nabave (EOJNRH). Sve naknadne izmjene i dopune plana nabave Hrvatske poljoprivredne agencije, biti će isto tako objavljene na internetskim stranicama EOJN RH.
Svi zainteresirani dionici mogu slobodno i bez naknade aktualni plan nabave koji uključuje sve naknadne izmjene i dopune preuzeti s internetskih stranica: Elektronički oglasnik
Upute za pretraživanje navedene internetske stranice EOJN RH:
- Nakon otvaranja internetske stranice Elektronički oglasnik, odabire se opcija: PLANOVI NABAVE
- U padajućem izborniku „Godina plana“ odabire se godina za koju se želi preuzeti plan nabave.
- Pod naručiteljem se upisuje pun naziv naručitelja: Hrvatska poljoprivredna agencija
- Pod „Ispis s verzijama stavaka“, odabire se opcija DA
- Odabire se opcija KREIRAJ IZVJEŠĆE
- Nakon kreiranja izvješća internetska stranica pruža mogućnost preuzimana Plana nabave u word i exel formatu
Za dodatne informacije javite se na broj telefona:
01/3903-146 ili 01/3903-140
* Napomena
Temeljem čl. 15. Zakona o Hrvatskoj agenciji za poljoprivredu i hranu (NN 111/18) Hrvatska poljoprivredna agencija prestaje sa radom 1. siječnja 2019. godine te njezine poslove preuzimaju Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu i Ministarstvo poljoprivrede.
Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma
Sukladno članku 21. Zakona o javnoj nabavi (NN broj 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14 – OUSRH), naručitelj Hrvatska poljoprivredna agencija objavljuje Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma
- Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma (19.07.2017)
- Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma (05.01.2017)
- Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma (04.04.2016)
- Registar sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma (13.10.2015)
- Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma (19.03.2015)
- Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma (01.09.2014)
Pregled sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i njihovog izvršenja
Sukladno Zaključku Vlade donesenom na sjednici održanoj 17. ožujka 2011 godine, Klasa: 330-01/11-02/01, Urbroj: 5030106-11-2, a koji se odnosi na provedbu članka 20. stavka 1. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine« RH, br. 172/03 i 144/10) u vezi s objavljivanjem informacija o izvršenju ugovora o javnoj nabavi, tijelo javne vlasti dužno je podatke o sklapanju i izvršavanju ugovora o javnoj nabavi iz svoje nadležnosti iskazati prema obrascu Pregled sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i njihovog izvršenja, te iste ustrojiti i objaviti na svojim internetskim stranicama.
Objava plana nabave
Sukladno članku 28. Zakona o javnoj nabavi (NN broj 120/2016), Hrvatska poljoprivredna agencija objavljuje plan nabave.
- Četvrte izmjene i dopune Plana nabave za 2018. godinu
- Treće izmjene i dopune Plana nabave za 2018. godinu
- Druge izmjene i dopune Plana nabave HPA za 2018. godinu
- Prve izmjene i dopune Plana nabave HPA za 2018. godinu
- Plan nabave za 2018 godinu
- Treće izmjene i dopune plana nabave za 2017 godinu
- Druge izmjene i dopune plana nabave za 2017 godinu
- Prve izmjene i dopune plana nabave za 2017 godinu
- Plan nabave za 2017 godinu
- Treće izmjene i dopune Plana nabave za 2016 godinu
- Izmjene dodatka plana nabave – GRASS CROATIA
- Druge izmjene plana nabave za 2016 godinu
- Plan nabave za 2016 godinu – rebalans
- DODATAK – Plan nabave za 2016 godinu – EU projekt GRASS CROATIA
- Plan nabave za 2016 godinu
- Privremeni plan nabave za 2016 godinu
- Plan nabave za 2015 godinu – II rebalans
- Plan nabave za 2015 godinu – rebalans
- Plan nabave za 2015 godinu
- Plan nabave za 2014 godinu – drugi rebalans
- Plan nabave za 2014 godinu – rebalans
- Plan nabave za 2014 godinu
- Plan nabave za 2013 godinu
- Plan nabave za 2012 godinu – rebalans
- Plan nabave za 2012 godinu – rebalans
- Plan nabave za 2012 godinu
Otvoreni postupak javne nabave
Nabava male vrijednosti
2017 godina
2016 godina
2015 godina
Nabava poštanskih usluga
Anorganske i organske osnovne kemikalije
Kemikalije i pribor za analizatore FOSS i ADVANCED
Nabava računalnih softvera po grupama
Informatička oprema po grupama
Grupa A – Računala, Grupa C – Ostali hardver, Grupa D – Informatičke komponente
EMV – 2b/15 OP: Grupa E – Mrežni uređaji, Grupa F – Ručna računala
Grupa C – Ostali hardver
2014 godina
Nabava naftnih derivata
Nabava po grupama : Grupa 1 mljekomjeri i grupa 2 elektronski mljekomjeri Poništeno!
HPLC – Uređaj za tekućinsku kromatografiju visoke djelotvornosti
Usluge dobrovoljnog (dodatnog) zdravstvenog osiguranja za djelatnike HPA
- Dokumentacija za nadmetanje – usluge dobrovoljnog (dodatnog) zdravstvenog osiguranja za zaposlenike HPA
- Izmjena i pojašnjenje dokumentacije (08.04.2014)
- Dokumentacija za nadmetanje – usluge dobrovoljnog (dodatnog) zdravstvenog osiguranja za zaposlenike HPA
- Ispravak i pojašnjenje dokumentacije (16.04.2014)
- Dokumentacija za nadmetanje – usluge dobrovoljnog (dodatnog) zdravstvenog osiguranja za zaposlenike HPA
Kemikalije i pribor za analizatore FOSS i ADVANCED
Nabava softwarea po grupama
- DOKUMENTACIJA ZA NADMETANJE – nabava softwarea po grupama
- Pojašnjenje DZN za nabavu softwarea
- Izmjena i pojašnjenje dokumentacije 16.04.2014
- Dokumentacija za nadmetanje – nabava softwarea 16.04.2014
- Pojašnjenje troškovnika za nabavu softvera 23.04.2014
- Pojašnjenje troškovnika za nabavu softvera 25.04.2014
Mjerači pomuzenog mlijeka (milkmetri)
Nabava informatičke opreme
Poštanske usluge
Biopodloga za utvrđivanje rezidua u mlijeku
Nabava električne energije
Toneri
Ručna računala – dlanovnici Poništeno!
Ručna računala – dlanovnici
2013 godina
Anorganske i organske osnovne kemikalije
Biopodloga za utvrđivanje rezidua u mlijeku
Opskrba električnom energijom
Laboratorijsko posuđe i pribor
- Dokumenatacija za nadmetanje – Laboratorijsko posuđe i pribor
- Troškovnik – Laboratorijsko posuđe i pribor
- Nadopuna dokumentacije – Laboratorijsko posuđe i pribor
- Troškovnik – Laboratorijsko posuđe i pribor
- Izjava o dostavi istinitosti podataka
- Dokumentacija za nadmetanje – Laboratorijsko posuđe i pribor – ISPRAVAK 04.04.2013
- Izmjena dokumentacije i ispravak troškovnika – 04.04.2013
- Troškovnik – Laboratorijsko posuđe i pribor – ISPRAVAK 04.04.2013
- Izjava o dostavi istinitosti podataka
- ISPRAVAK-TROŠKOVNIK-Laboratorijsko posuđe i pribor-11.04.2013
- Ispravak troškovnika i vremena za dostavu ponuda-laboratorijsko posuđe i pribor-11.04.2013
Informatička oprema
- Dokumenatacija za nadmetanje – Informatička oprema
- Troškovnik – Informatička oprema
- Izmjena dokumentacije i ispravak – 02.05.2013
- Dokumentacija za nadmetanje – Informatička oprema – 02.05.2013
- Ponudbeni list – obrazac ponude po grupama – 02.05.2013
- Troškovnik – Informatička oprema – pregled uređaja
- Troškovnik – Informatička oprema – Grupa 1
- Troškovnik – Informatička oprema – Grupa 2
- Troškovnik – Informatička oprema – Grupa 3
- Troškovnik – Informatička oprema – Grupa 4
- Troškovnik – Informatička oprema – Grupa 5
- Troškovnik – Informatička oprema – Grupa 6
Informatička oprema po grupama
- Dokumenatacija za nadmetanje – Informatička oprema
- Ponudbeni list – obrazac ponude po grupama
- Troškovnik – Informatička oprema – pregled uređaja po proizvođaču, distributeru i ovlaštenom servisu
- Troškovnik – Tehnička sredstva – Grupa 1
- Troškovnik – Tehnička sredstva – Grupa 2
- Troškovnik – Informatičke komponente – Grupa 3
- Troškovnik – Računalni programi – Grupa 4
Toneri
Nabava transportnog vozila
2012 godina
Računalna oprema, programi i pribor – informatička oprema
Nabava poluteretnog vozila – Furgon Poništeno!
Nabava poluteretnog vozila – Furgon
Nabava velike vrijednosti
Dodatak II B
2013 godina
2012 godina
Poštanske usluge
Zdravstvene usluge
Pregovarački postupak javne nabave bez prethodne objave
2015 godina
2014 godina
Nabava zaštićenih službenih obrazaca i ostalih službenih obrazaca propisanih odlukom Vlade Republike Hrvatske
Mjerači pomuzenog mlijeka (Milkmetri) – ručni
Usluga održavanja analitičke laboratorijske opreme FOSS i potrošni materijal
Sprečavanje sukoba interesa
Jednostavna nabava
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavnih nabava
Postupci jednostavne nabave
Godina 2018
Licence za Microsoft SQL server
Usluga razvoja IT infrastrukture – Migracija postojećeg mail sustava
- Privitak 2 – Troškovnik – tehnička specifikacija USLUGA RAZVOJA IT INFRASTRUKTURE MIGRACIJA POSTOJEĆEG MAIL SUSTAVA U SERVIS E-POŠTE U OBLAKU Office-a 365
- Poziv za dostavu ponude USLUGA RAZVOJA IT INFRASTRUKTURE – MIGRACIJA POSTOJEĆEG MAIL SUSTAVA
- Pojašnjenje USLUGA RAZVOJA IT INFRASTRUKTURE – MIGRACIJA POSTOJEĆEG MAIL SUSTAVA
Programski paket Office 365 sa sustavom e-pošte u oblaku
Zaštitna i sigurnosna oprema (odjeća i obuća)
Zdravstvene usluge – sistematski pregled zaposlenika HPA
Fotokopirni papir, registratori i ostali uredski materijal
Sredstva za čišćenje i kućanske potrepštine
Materijali za stočarske izložbe, savjetovanja, izložbe sireva (lijevana zvona, remeni za zvona, medalje, pločice, okviri, tuljci, rozete, lente, plakete i slično)
Bočice za uzimanje uzoraka mlijeka
Osobni automobil za službene potrebe
Kombi s rashladnim uređajem i termoizolacijom
Godina 2017
Fotokopirni papir, registratori i ostali uredski materijal
Sredstva za čišćenje i kućanske potrepštine
Pribor za multifunkcijske uređaje, pisače i fax uređaje
Usluga održavanja programa računovodstvo
“CLEAN START” – konzultantske usluge – analiza poslovanja i ključnih pokazatelja Naručitelja
Usluga personalizacije i kuvertiranja
Biopodloga i kontrolni uzorci za biopodlogu za utvrđivanje inhibitora u mlijeku
Ručna računala
Informatičke komponente
Ostala oprema
Sustav za upravljanje dokumentima unutar organizacije – Dokument Management
Mjerači pomuženog mlijeka (milkmetri) – mehanički
Bočice i čepovi za uzimanje uzoraka mlijeka
Prethodna analiza tržišta savjetovanja
Uređaj za određivanje kemijskog sastava i broja somatskih stanica u mlijeku
- Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima(04.10.2017)
- Dokumentacija za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima (28.09.2017)
- Prilog 1 – tehnička specifikacija (28.09.2017)
- Prilog 5 – ESPD obrazac (28.09.2017)