21. kolovoza 2019

Helpdesk aplikacija

Helpdesk aplikacija je komunikacijski kanal za podršku korisnicima HPA aplikacija i baza podataka.

Za korištenje Helpdesk aplikacije potrebno se registrirati nakon čega korisnik dobije pristupne podatke (korisničko ime i lozinku) pomoću kojih se prijavljuje u samu aplikaciju.

Način korištenja detaljnije je opisan u uputama – u izradi.

Često postavljana pitanja

Moram li se registrirati u Helpdesk aplikaciju da bih dobio pomoć?

Registracija nije potrebna. Korisnička podrška (helpdesk) koristi helpdesk aplikaciju za zaprimanje zahtjeva, praćenje statusa zahtjeva i komunikaciju s korisnicima

Slanjem maila na adresu helpdesk@hpa.hr Vaš zahtjev se automatski uvodi u helpdesk sustav HPA, bez obzira jeste li registrirani korisnik ili ne.

Međutim, registracija omogućava da jednostavije kreirate zahtjeve, detaljnije pratite status rješavanja svog zahtjeva i da imate sve poslane zahtjeve i odgovore na jednom mjestu.

Kako se registrirati za korištenje Helpdesk aplikacije i koje su prednosti korištenja?

Postupak je opisan u uputama (.pdf) u rubrici dokumenti.

Zašto je slanje pisanog zahtjeva na helpdesk (zahtjev kroz aplikaciju ili mailom) najbolji i najbrži način dobivanja pomoći?

Zahtjevi se po redu pristizanju raspoređuju službama / djelatnicima koji su zaduženi za njihovo rješavanje. Često je potrebna i autorizacija (pisani trag) zahtjevatelja, npr. kod prezaduženja dokumenata s jednog posjednika na drugog i sl.

Email Newsletter